Tefal EY8018 Easy Fry & Grill XXL EY8018 2-in-1 heteluchtfriteuse - met uitneembare verdeler - Reviews

Beste deals -4% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal EY8018 Easy Fry & Grill XXL EY8018 2-in-1 heteluchtfriteuse - met uitneembare verdeler op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

w******@g******** 14-03-2024

Airfry opties top . Rooster te grof

Prima airfryer , handig ook voor afbakbroodjes en zo,
alleen vrij irritant dat veel frietjes onder het grilrooster terecht komen.

Pluspunten

• Lekker groot
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Friet valt door het rooster en blijft daar hangen

M 29-02-2024

Top Airfryer voor een mooie prijs!

Top airfryer! Waar ook meer dan voldoende inpast en super makkelijk schoon te maken is.

Pluspunten

• Genoeg ruimte
  • Makkelijk schoonmaken
  • Eenvoudig te bedienen

m*******@g******** 27-02-2024

Tefal XXL Airfryer

Zeer snel en praktisch. Het feit dat er twee compartimenten zijn is een leuk detail. Soms kan het bij het koken met water weglekken.

Jeffrey 19-02-2024
Gekozen voor dit product omdat tefal een betrouwbaar merk is. Airfryer werkt goed alleen jammer dat de timer niet in te stellen is bij de grill stand.

Pluspunten

• Sneller dan een oven
  • Smaak levert niet in
  • Sneller dan een oven
  • Smaak levert niet in

Minpunten

• Timer niet in te stellen in grill stand
  • Timer niet in te stellen in grill stand
  • Handleiding is alleen maar in plaatjes

f**********@g******** 02-06-2023

Erg grote goede airfryer

Erg grote fijne airfryer!
Vergeleken met mijn vorige Philips airfryer xxl is hij een stuk groter en veel makkelijker schoon te maken.
Dit maakt deze airfryer een erg goede keuze voor diverse maaltijden in grote porties.

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • Veel ruimte

Minpunten

• Neemt veel ruimte in de keuken in

Ron 13-05-2023

Product ging al snel stuk , toch nog gratis onderdeel opgestuurd gekregen maar nu het deksel kapot uit de vaatwasser kwam is dit niet meer verkrijgbaar bij Tefal of iemand anders ondanks dat Tefal beloofd onderdelen 15 jaar te kunnen leveren
Wij kunnen nu deze airfryer weggooien omdat Tefal niet doet wat het beloofd

Pluspunten

• Werkt ok

Minpunten

• Snel kapot
  • Onderdelen niet meer verkrijbaar

Nien 12-05-2023

Lekkere airfryer

De Tefal Easy Fry & Grill XXL hebben we nu een week ongeveer in ons bezit en we hebben er al 2 keer heerlijk van gegeten. Frietjes smaken erg goed. Klein nadeel vond ik wel dat de frietjes ondanks dat het geen smalle Franse frietjes waren ze wel door het onderste rooster vielen. Dat was lastig. Wat ik wel fijn vind, is dat je tegelijkertijd de snacks kunt bakken. De handleiding heb je eigenlijk niet echt nodig. Het apparaat werkt voor zich. De standen zijn duidelijk en ik heb hier naar tevredenheid heerlijke frietjes en snacks mee gemaakt. Ik wil nog pizza en andere hapjes mee uit proberen. Wat ik nog een groot voordeel vind is dat de delen in de vaatwasser kunnen. Dit scheeld een heleboel schoonmaak werk. Het verdeelplaatje had van mij wel vast in het apparaat mogen zitten zodat deze niet zoek raakt. De hoeveelheid dus deze grootte van de pan dus van de te bakken snacks/friet etc zijn goed.

Pluspunten

• Groot
  • Lekkere frietjes komen er uit

Minpunten

• Door het rooster vielen veel frietjes

R*********@g******** 08-05-2023

Grote inhoud, super

Hij is snel, groot genoeg voor 4 à 6 personen, je kunt meerdere dingen in een keer bereiden. Had al een kleine airfryer en was op zoek naar een grotere. Digitale display, even wennen maar zo handig. Geen nare bakluchtjes. Voor mij ideaal!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Er zit een grillrooster bij en scheidingswand
  • Eenvoudige bediening
  • Meerdere gerechten in een keer te bereiden

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Mike888 08-05-2023

Mooie grote airfreyer

De airfreyer nu een week in bezit, het werkt op zich goed met frietjes maar het heeft toch nog ruim 20 minuten geduurd. Misschien moet ik de volgende keer toch een andere stand proberen. Wat een nadeel is met frietjes maken het het rooster eronder. Die frietjes gaan er best lastig uit. Met een vorkje en geduld toch alles eruit gekregen. Gister avond heb ik nog een stuk pizza opgewarmd met de pizza grill stand dat gaat supersnel en is echt beter dan de oven. Ik zal de airfreyer van de week nogmaals proberen en nog een andere review erover schrijven. Tot nu toe ben ik positief over de airfreyer.

Pluspunten

• Past veel in.
  • Pizza stand gaat snel

Minpunten

• Frietjes blijven onder het rooster hangen.